Wednesday, 5 August 2015

Filled Under:

Penjual Buah Paling Sek-si dan Berbadan Sado Paling Popular di Taiwan.



Wang Xianghong menjual buah dan sayuran di Qiangjiang Road, Beitou Taipe. Para pengunjung wanita mengaku sangat terpesona terutama pada tubuh sado Wang.

Wang saat ini berusia 20 tahun dan mempunyai tinggi badan 185 cm. Khabarnya dia juga bekerja sebagai model sambilan dengan agensi Taiwan, catwalk.

Kepada wartawan, Wang mengatakan bahawa ia merancang untuk bergabung dengan tentera pada akhir tahun ini. Dia telah bekerja di pasaran selama hampir setengah tahun. Kadang-kadang, ia harus melepas bajunya agar boleh bekerja dengan selesa.




Wang juga mengakui bahawa beberapa wanita dewasa mengulas mengenai tubuhnya dan sengaja bergerak ke arahnya ketika memilih produk. Wang bekerja di pasar empat hari selama seminggu dan bekerja separuh masa di Catwalk untuk belajar cara berjalan.

Menurut pemilik kedai, Wang dan anaknya adalah rakan sekelas masa sekolah . Saat kedai beliau kekurangan pekerja, Wang mengambil inisiatif untuk membantu, dan bertanggung jawab untuk menata produk di rak-rak serta melayani pelanggan. Meskipun dibantu oleh lelaki seksi, pemilik kedai mangaku belum melihat peningkatan besar dalam jualan sejak Wang mula membantu, kerana kedai selalu berjalan dengan baik.






0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs