Wednesday, 23 September 2015

Filled Under:

Modes Penyanyi Mexico Ini Terjatuh Ketika Membuat Persembahan Secara Live.(video)



Patricia Nividad harus menanggung rasa malu setelah tidak sengaja menjatuhkan tuala wanita di acara live di TV yang lalu.Saat itu, Patricia yang mengenakan mini dress berwarna biru sedang leka membawakan lagu "Viva Mexico" di acara pagi "Despierta America". Tidak disangka modesnya tidk sengaja terjatuh di lantai dan penyanyi berusia 42 tahun itu sedar dengan apa yang berlaku. Namun, ia tetap meneruskan lagunya hingga habis dan video dari acara itu merebak viral di internet.


 Setelah insiden itu Berlalu, Patricia menerima banyak kritikan dari netter. Namun ia tidak mengelak dan menjawabnya melalui Twitter.

"Sangat menyedihkan ada lelaki yang lupa bahawa mereka ada di sini kerana seorang wanita dan mereka sangat menyinggung serta berkata kata kesat pada wanita. Wanita menggunakan tuala ... modesku jatuh, "katanya dalam Bahasa Sepanyol.

Bahkan, netter sempat menduga Patricia sengaja menjatuhkan modesnya untuk mencari sensasi.

"Aku ingin menjelaskan bahawa saya tidak pernah dan tidak akan pernah membuang modes," jawab Patricia soal isu tersebut.

"Terima kasih, aku mencintaimu," katanya lagi untuk berterima kasih pada para peminat yang masih menyokongnya. "Ini bukan sesuatu yang seharusnya membuatku malu atau dicaci maki."Jom saksikan video berikut ini;








0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs