Monday, 1 August 2016

Filled Under:

Video Kungfu Vagina , Wanita Ini Pamer Aksi Angkat Berat Guna Oragn Sulit.


Kim Anami membuktikan bahawa faraj tidak hanya berfungsi sebagai organ peranakan perempuan. Melalui Kung Fu faraj, ia mengungkapkan kalau organ peribadi wanita ini bahkan boleh digunakan untuk mengangkat beban.

Kim yang merupakan seorang ahli Kung Fu Faraj bahkan boleh mengangkat kelapa, benda-benda yang berada dirumah  hingga papan seluncur. Perkara ini dipercayai dapat memberikan kekuatan pada perempuan, menyembuhkan kemurungan.



 Wanita berusia 44 tahun itu telah melakukan perjalanan di seluruh dunia dengan menunjukkan kemampuan unik dari otot faraj. "Seks bagiku adalah alat pertumbuhan peribadi. Ini adalah penyembuhan, menggiatkan dan aktualisasi diri," katanya.

"Tindakan angkat beban ini merupakan sebahagian daripada gaya hidup sihat. Saya selalu merasa sangat sedar tenaga seksual dan selalu ingin membuat seks lebih baik lagi," katanya. Sukan  unik ini telah diceburi Kim selama 20 tahun lalu.




"Pertama kali aku mula berlatih Kung Fu Faraj kira-kira 20 tahun yang lalu," katanya. "Hal ini didasarkan pada prakter Tao perempuan kuno yang digunakan 5 ribu tahun yang lalu untuk mengukuhkan pelvik dan meningkatkan kenikmatan seksual."

Kim juga kerap memuat naik foto-foto hasil daripada Kung Fu Faraj di Instagram miliknya. Aksi Kim ini rupanya mendapat sokongan daripada seorang pakar sakit puan Dr Rabin. Ia mengatakan kalau pilihan Kim untuk menguatkan otot-otot faraj adalah idea yang bagus.

 




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs