Monday 19 December 2016

Filled Under:

Inilah Manusia Magnet


Miroslaw Magola, seorang lelaki berasal dari Jerman, yang mendakwa dirinya mempunyai kekuatan memanipulasi benda-benda logam. Kemampuannya tersebut sama dengan tokoh Magneto dalam filem X-Men. Lelaki yang berusia 55 tahun itu berkata bahawa dia mula menguasai kemampuan memanipulasi objek dengan hanya berfikir selepas dia mempelajari fenomena tenaga psikis.

Miroslaw Magola, Manusia Magnet "Saya boleh melatih diri untuk memanipulasi benda logam sejak awal tahun 90-an. Saya sudah menyempurnakan teknik ini dan belajar lebih jauh tentang magnet manusia. Magola ingin terus mengembangkan kemampuannya.

Dia percaya bahawa kekuatannya akan berguna untuk umat manusia. "Saya bertekad membangunkan kekuatan unik yang saya miliki kerana di masa depan saya akan menyembuhkan orang dengan menggunakan telepati dan juga boleh bermanfaat bagi umat manusia," kata lelaki berkepala botak ini.Jom saksikan video berikut ini:



 







0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers