Saturday, 10 December 2016

Filled Under:

Wanita Ini Simpan 10 Ribuan Boneka Hello Kitty


Peminat Hello Kitty pasti akan heboh jika memasuki rumah Natasha Goldsworth. Sebabnya, di dalam rumahnya dipenuhi koleksi 10 ribu anak patung Hello Kitty mulai dari boneka hingga periuk memasak.

Meskipun berusia 29 tahun tapi nampaknya cinta Natasha pada Hello Kitty belum luntur. Sudah 15 tahun ini ia mengumpulkan pelbagai barang  Hello Kitty yang nilainya mencapai Rm 217173.18. Bahkan taksub cintanya, Natasha mensyaratkan calon suaminya nanti harus boleh menerima obsesinya ini.

"teman lelaki ku dulu berusaha membuatku menyerah sehingga aku memilih untuk putus. Ini adalah sebahagian diriku yang tidak akan kuubah demi sesiapa," kata Natasha. "Salah satu kekasihku pernah menyuruhkan jangan pakai baju Hello Kitty dan aku harus pakai yang tidak membuatku kelihatan seperti kanak-kanak kecil."

"Malah teman lelaki ku yang lain pernah menyuruhku menjual seluruh koleksiku dan aku menolak," kata lagi wanita yang bekerja sebagai pelatih kuda itu. "Jika ada lelaki yang tidak suka kerajaan Kitty-ku ini dan tak boleh menerimaku maka aku juga tidak tertarik pada mereka."

Obsesi Natasha ini bermula pada 2000 ketika temannya sekolah yang orang Jepun memberikan hadiah notes Hello Kitty. Kerana menyukai Hello Kitty yang comel akhirnya ia mula membeli barang-barang dari yang kecil-kecil hingga besar seperti pokok Krismas edisi khas. Pada 2004 ia memindahkan seluruh koleksi beliau di dalam sebuah bilik di rumahnya di Exeter, Devon.
















0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs