Tuesday 31 January 2017

Filled Under:

2 Lelaki Ini Berkahwin Dengan Anjing.


 Ada lelaki berkahwin anjingnya sendiri, lelaki berkahwin anjing ini berlaku di banyak tempat di dunia ini. Memang dunia sudah semakin tua dan semakin gila, inilah yang patut kita katakan, bagaimana tidaknya dua lelaki lebih memilih berkahwin dengan anjing dari  wanita. Ini bukanlah filem tapi sebuah kenyataan yang patut anda ketahui. Perkahwinan lelaki dengan seekor anjing ini berlaku di dua tempat iaitu di India dan Australia. Untuk yang di India sudah berlaku agak lama. Lelaki bernama Selvakumar nekad berkahwin dengan anjing betina bernama Silva.


Sebenarnya perkahwinan tersebut lebih pada penebusan dosa kerana lelaki itu telah melontar dua anjing dengan batu hingga mati 15 tahun lalu. Selepas anjing itu maut, Selvakumar mengalami lumpuh dan kehilangan pendengaran serta kemampuan bicaranya. Kerana merasa terkena badi dia memanggil seorang dukun dan dukun tersebut mengatakan kalau mahu hilang badinya Selvakumar harus berkahwin dan hidup bersama anjing.



Perkahwinan Lelaki dengan anjing yang kedua adaah di Australia, lelaki bernama Joseph guiso berkahwin dengan anjing peliharaannya yang bernama Honey. Perkahwinan itu berlaku di Taman Laurel, Bandar Toowoomba guiso. Awalnya guiso menerima pakai Honey lima tahun lalu. Kemudian dia merasa bersalah pada Honey kerana hidup serumah dengannya tanpa ikatan apa-apa.

Kerana alasan itulah kemudian Dia berkahwin dengan anjing itu, dan berlakulah perkahwinan tersebut dengan dihadiri 30 rakan serta keluarganya. Perkahwinan tersebut berlangsung sangat meriah seperti  perkahwinan dengan wanita.

Ketika melakukan perkahwinan tersebut guiso mengucapkan sumpah pada anjing tersebut, 'Kau adalah sahabatku dan membuat hidupku lebih baik'. Tapi sayang anjing itu tidak berkata apa-apa, namanya juga anjing. Walaupun anjing itu diam saja, guiso menganggapnya sebagai jawapan ya.




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers