Friday 13 January 2017

Filled Under:

700 Buah Kereta Dicintai Lelaki Ini.




Didunia ini memang ada kelainan seksual yang dialami oleh kebanyakan orang. Kelainan seksual ini sangat berbeza-beza, seperti kelainan seksual suka sesama jenis, bercinta dengan anak patung bahkan ada juga yang bercinta dengan kereta.

Orang yang mempunyai kelainan seksual bercinta dengan kereta ini adalah seorang lelaki berasal dari Amerika Syarikat yang katanya sudah berhubungan seksual dengan lebih dari 700 kereta.

Lelaki yang bernama Edward Smith ini mengaku memang sudah sejak lama tertarik pada kereta, sehingga ia berhubungan seksual dengan kereta. 







Edward yang berusia 63 tahun ini juga mengaku bahawa dirinya tidak pernah tertarik pada wanita sedikit pun. Ia akan ghairah jika sedang berdekatan dengan kereta.

Kelaianan seksual yang dialami Edward ini ternyata sudah dialaminya sejak berusia 15 tahun, saat pertama kali ia menunggang kereta Volkswagen Beetle.

Sejak saat itu ia terus jatuh cinta dengan reka bentuk dan body kereta tersebut. Bahkan tidak hanya jatuh cinta tetapi Edward juga ghairah ketika menaiki kereta.

"Saya mula tertarik dengan kereta ketika berusia 15 tahun. Suatu malam saya tergoda untuk bercinta dengan kereta jiran. Saya sudah melakukan ini sejak 1965, "kata Edward.

Edward mengaku sudah lebih dari 700 kereta yang sudah ia ajak bercinta. Bahkan Edward juga mengatakan salah  sebuah kereta yang membuatnya jatuh cinta.




Berikut video lelaki bercinta dengan 700 kereta;





1 comments:

Nuffnang Ads

Followers