Sunday, 29 January 2017

Filled Under:

Anak Babi Kelihatan Luar Biasa.


Penduduk China baru-baru ini digemparkan dengan lahirnya seekor anak babi yang aneh tapi nyata. Anak babi tersebut lahir tanpa mempunyai mulut tapi mempunyai belalai seperti gajah.

Jika kebanyakan babi yang lahir mempunyai mulut serta hidung, kali ini anak babi malang ini lahir secara tidak sempurna kerana tidak mempunyai mulut.

Tapi, babi ini mempunyai hidung yang panjang seperti belalai gajah. Hal ini pastinya membuat penduduk sekitar menjadi gempar, kerana babi yang lahir tidak dalam keadaan yang normal.

Anak babi aneh tersebut dilahirkan oleh ibu babi yang mempunyai berat kira-kira 297 kilograM. Kerana keadaannya yang tidak membolehkan untuk hidup lama, anak babi aneh ini pun mati selepas dua jam dilahirkan.

Pemilik babi yang tidak maHu disebutkan namanya itu, mengaku sangat bersemangat terhadap anak babi anehnya itu. Ia mengaku sangat menyayangkan anak babi tersebut mati. 


Kerana tidak ingin anak babi itu mati, pemiliknya pun menyimpan anak babi itu dalam peti ais agar dagingnya tidak busuk.

Ia mengatakan akan membuat menu masakan dari anak babi yang ia bekukan itu. Tapi, ia mengatakan merasa sangat sayang jika anak babi itu dipotong-potong dan dimakan.







0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs