Wednesday 11 January 2017

Filled Under:

Inilah Hotel Paling Murah di Dunia.



Faridpur terletak di negara Bangladesh yang bersempadan  dengan India dan juga Pakistan. Hotel yang disebut-sebut sebagai hotel paling murah di dunia ini uniknya bertempat di lokasi ybekas bangkai kapal yang sudah tidak digunakan lagi.


 Bayangkan bangkai kapal yang digunakan tersebut merupakan bangkai bekas kapal layar yang mewah dan sering berkeliaran di layar kaca televisyen. Sebaliknya, bangkai kapal yang digunakan untuk mendirikan Faridpur Hotel berada di kawasan perkampungan setinggan yang ada di Bangladesh. 


Dengan kata lain, Faridpur Hotel termasuk hotel yang dibina ala kadarnya! Faridpur Hotel sendiri juga berada berada di sekitar tepian Sungai Buringaga yang berada di dekat kawasan bandar Dhaka, ibukota negara Bangladesh. Berada di kawasan tepian sungai dan dikelilingi perkampungan kotor.

Faridpur Hotel sendiri adalah salah satu hotel terkenal yang ada di negara Bangladesh. Uniknya, hotel ini terkenal bukan kerana reka bentuk dalaman atau kemudahan yang mewah. Sebaliknya Faridpur Hotel terkenal kerana kadarnya yang sangat murah dan jauh berbeza dengan kadar hotel bintang .



Jom saksikan video berikut ini;





0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers