Monday, 23 January 2017

Filled Under:

Wanita Pelik Ini Ingin Mencari Teman Lelaki Sementara


Gadis cantik dari Shanghai ini sedang menjalankan misi untuk mendapatkan satu teman lelaki baru di setiap bandar yang ia kunjungi di China. Pelancong berusia 19 tahun tersebut dengan nekadnya merekrut teman lelaki sementara di sosial media.

Ternyata, wanita yang tidak disebutkan namanya ini menginginkan partner untuk menemaninya keliling China dan meminta  partnernya untuk menanggung semua kos perjalanannya. "Ayoh jalan denganku: gadis kelahiran '95, gadis menarik yang merekrut teman lelaki sementara dari seluruh China untuk menjadi partner perjalananku," demikian tulisnya.

Lebih lanjut ia menerangkan bahawa dirinya tertarik untuk merekrut teman lelaki sementara untuk boleh memenuhi misinya "keliling China . Gadis yang belum mempunyai pekerjaan sendiri ini tidak ingin mendapat masalah kewangan dengan perjalanannya keliling China.

Sebagai ganti dari wang perjalanan yang dimintanya, gadis tersebut bersedia untuk melakukan perjalanan dengan kekasih sementaranya. Ia juga bersedia menghabiskan siang dan malam bersama kekasihnya.

Walaupun demikian, gadis itu rupanya cukup memilih soal teman lelaki. Ia hanya akan memilih lelaki yang tingginya lebih dari 1.75 meter, berumur di bawah 30 tahun, kaya dan tentu saja sangat dermawan untuk menjadi teman wanitanya.

Menurut media laporan tempatan, gadis ini telah berjaya melakukan perjalanan ke Wuxi, Suzhou dan Nanjing dengan tiga lelaki yang berbeza. Salah satu teman lelaki, Xiao Xiao, menolak untuk memberikan komen. Ia hanya berpesan agar masyarakat tidak menganggu impian kekasih sementaranya tersebut.

Di sisi lain, masyarakat China tentu mempertikaikan ulah gadis ini. "Gadis itu hanya mahukan sesuatu dan telah kehilangan arah moral," komen masyarakat.

Beberapa orang lain mengkhuatirkan keselamatan gadis ini kerana ia akan bermalam bersama lelaki asing. Namun sepertinya memang sukar menghentikan gadis ini.

 




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs