Saturday 12 October 2013

Seorang Lelaki Mencuri 10,000 Seluar Dalam Dan Brra Wanita Kerana Sanggap


Polis  Thailand berjaya menangkap seorang lelaki yang tidak disebutkan identitinya yang telah mencuri lebih dari 10.000 bra dan seluar dalam perempuan selama 30 tahun " berkarier " sebagai pencuri .

Kepada polis, lelaki ini mengatakan bahawa ia mencuri kerana hanya ingin menciumi seluar dalam dan bra wanita- wanita yang menurutnya mempunyai rekabentuk yang sexy.




Ini baru satu longgokkan bra dan seluar dalam yang dijumpai di salah satu ruang rumahnya, belum yang berada di dalam bilik lain.


 
Polis  Bangkok menyoal  pesalah selama beberapa hari. Dan ketika menggeledah rumahnya, mereka mendapati lebih daripada 10,000 bra dan seluar dalam di dalam rumahnya pada 23 september 2013. Ketua Polis Bangkok , Saroj Promcharoen , mengesahkan bahawa pelaku telah melakukan perbuatan aneh ini sejak usianya masih 18 tahun.


           



Promcharoen juga menambah kemungkinan pesalah terbabit mengidap perilaku seks menyimpang . Polis masih menunggu jawapan psikiater untuk memastikan apakah pesalah boleh dikenakan penjara  atau tidak.

No comments:

Post a Comment