Tuesday 6 November 2012

Filled Under:

INFO magic bra

Coli Ajaib Moliting

Moliting dipertingkatkan dengan teknologi terkini, “KE Magic Rubber Pad” (Pad Getah Ajaib KE). Rekaan pad getah ini telah dipatenkan (No. paten : ZL200320119314.0 dan ZL200420043911.1, ZL200410027046.9), lulus dalam pemeriksaan National Inspection Council (Majlis Pemeriksaan Kebangsaan) di bawah piawaian produk getah gred makanan (No. pemeriksaan : J03-WT0369). “KE Magic Rubber Pad” diperbuat daripada bahan berkualiti tinggi, semula jadi, mesra alam, selamat dan tidak beracun.

Bahagian yang paling utama Moliting, mangkuk coli dipertingkatkan dengan “KE Magic Rubber Pad”, diperbuat daripada getah berkualiti tinggi, semula jadi, tidak menyerap air, mudah dikeringkan, menjimatkan masa, tidak keluar bentuk dan antibakteria. Ia sesuai dengan gaya hidup wanita moden yang sukakan kecantikan, kesihatan dan fesyen, menerajui tren terkini pakaian dalam wanita.
Dengan hanya harga coli biasa, Moliting akan menjadi milik anda. Ia terdiri daripada pad getah ajaib, penyangkut ajaib dan mangkuk coli ajaib. Menaikkan. Mencakup. Menyokong. Memberikan kontur badan yang lebih montok, mantap dan melengkung. Sekali pakai, pasti tidak ingin ditanggalkan. Pad getah ajaib mengurut payudara anda tanpa henti. Memakai tiap-tiap hari, menawan hari demi hari.

24-jam urutan demi payudara yang lebih besar

Pad getah ajaib mempunyai kekenyalan yang tinggi, mengandungi 616 lubang pengudaraan yang anjal, membentuk 12 titik urutan. Ia memberikan sokongan penuh dan urutan bergetar sepanjang masa, menggalakkan pengedaran darah untuk payudara yang lebih besar dan pejal. Tiada pembedahan plastik atau ubat yang diperlukan untuk menaikkan saiz payudara dari 34A ke 36C.

Menaikkan dan menyokong payudara untuk lebih lurah

Penyangkut ajaib membantu menaikkan payudara, mengurangkan lemak degil dan melawan tarikan graviti, tidak kira anda baru bersalin, berbaring atau berusia 40. Pakaikannya untuk kontur badan yang lebih menawan. Saiz payudara akan meningkat 5cm. Lebih pejal, lebih seksi dan payudara yang lebih besar untuk meningkatkan keyakinan diri.

Memegang lemak badan

Lupakan bentuk badan yang tidak seimbang. Lemak degil berada di seluruh badan; belakang, lengan, ketiak dan pinggang. Moliting Magic Wonder Bra membantu memegang lemak badan di bahagian yang sepatutnya, mengurangkan gumpalan lemak, mencantikkan bentuk badan anda.

Moliting Magic Wonder Bra (memejalkan payudara dan mengelakkan badan daripada keluar bentuk dengan berkesan)

  • Moliting membantu menyelesaikan 6 masalah penting wanita
    1. naturally flat,
    2. postpartum atrophy,
    3. sagging,
    4. auxiliary breasts,
    5. spreading wide
    6. compressed breasts.
    Moliting, dengan “KE Magic Rubber Pad”, membantu mengemaskan meridian payudara dan melancarkan pengedaran darah, untuk pengudaraan dan getaran yang lebih baik. Memakainya sepanjang hari seolah-olah mengurut payudara anda sepanjang masa. Moliting direka dengan potongan 3-dimensi payudara, untuk menyokong payudara dengan mangkuk coli. Ia memperbaik potongan badan, mengurangkan gumpalan lemak dan payudara palsu, meningkatkan saiz mangkuk coli dari A ke C.
  • Memilih coli yang salah – mungkin menyebabkan hiperplasia
    Coli amat penting terhadap kesihatan dan kecantikan wanita. Oleh itu, memakai jenis coli yang salah mungkin menyebabkan pengumpulan cecair badan dan tisu lembut, lantas menyebabkan hiperplasia dan barah payudara. Sayangi diri anda. Pilihlah coli yang sesuai!
  • Kecil dan leper
    Moliting merupakan harapan kepada wanita berdada leper. “KE Magic Rubber Pad” dalam Moliting membantu menggalakkan pengedaran darah dan membaiki potongan badan. Memakai Moliting sepanjang hari adalah seperti mengurut payudara anda sepanjang masa untuk memejalkan dan membesarkan payudara.
  • Payudara mengendur
    Moliting Magic Wonder Bra adalah berita baik kepada mereka yang mengalami masalah payudara mengendur. Mangkuk coli menyokong payudara secara serasi, menempatkan payudara pada keadaan asalnya, mengelakkan payudara palsu dan mengurangkan gumpalan lemak. Pada masa yang sama, Moliting membantu memegang lemak badan di tempatnya, menghasilkan bentuk badan yang lebih menarik.
Ciri-ciri Moliting Ciri-ciri Coli Biasa
Moliting Magic Wonder Bra : menghasilkan lurah dalam sekelip mata, meningkatkan saiz payudara sebanyak 2-3 cm, “KE Magic Rubber Pad” memberikan potongan badan yang lebih menawan. Normal bra : (badan terkeluar bentuk) tidak berbentuk, memampatkan payudara, memampat lemak di sekitar payudara dan organ dalaman, mempengaruhi pertumbuhan normal payudara, meninggalkan parut di belakang, menyebabkan gumpalan lemak, penyakit. Coli dengan span yang tebal menghalang pengedaran cecair badan di sekitar payudara, 80% menyebabkan kanser.
Seluar dalam pemejal pinggul : potongan dalam, memejalkan pinggul, les silang berpinggang tinggi untuk menonjolkan bentuk pinggul, menyahbau, antibakteria : melalui pengurusan suhu tinggi 160°C, dipertingkatkan dengan ciri antibakteria, yang 99% tahan lama walaupun dicuci 100 kali dengan tangan. Seluar dalam biasa : Terlalu ketat di bahagian depan, menghasilkan pembahagian abdomen kepada 3 bahagian dengan mudah. Potongan di bahagian belakang mudah menyebabkan bahagian pinggul keluar bentuk.


Potongan badan menawan, 5 jenis wanita yang mengidamkan Moliting

  1. Wanita yang berbadan gempal, dengan payudara mengendur
    Moliting berbeza daripada coli biasa kerana ia dapat dilebarkan sebanyak 6cm di bahagian sisi dan 2cm di belakang. Ditambahkan dengan penyangkut ajaib untuk menumpukan payudara ke bahagian tengah dan menghilangkan payudara palsu.
  2. Wanita yang pernah gagal membaiki potongan badan dengan mengambil pil, suntikan dan pelbagai jenis tali pinggang ortopedik
    Tiada sesiapa yang inginkan payudara yang kecil dan mengendur. Moliting Magic Wonder Bra membantu menumpukan lemak ke bahagian payudara, mengelakkan payudara daripada terkeluar bentuk dan mempertingkatkan saiz mangkuk coli.
  3. Wanita yang baru bersalin dan mengalami atropi postpartum
    Terdapat ibu berhenti menyusukan susu ibu awal kerana bimbang payudara akan mengendur. Pemakaian Moliting Magic Wonder Bra mampu mengelakkan masalah ini. Penyangkut ajaib memegang payudara anda di paras yang betul secara berkesan hanya dalam sekelip mata sahaja.
  4. Wanita muda bawah usia 25 tahun
    Moliting meningkatkan saiz mangkuk coli dari A ke C. Dengan “KE Magic Rubber Pad”, tetapi bukannya pad span tradisional, pad ini menjana getaran unik untuk mengurut payudara anda untuk menggalakkan pertumbuhan pada usia muda.
  5. Wanita berusia 30-an dan 40-an
    Getaran unik yang dijana oleh Moliting mengurut payudara anda untuk membantu menggalakkan pengedaran darah. Wanita berusia antara 30 – 40 tahun berisiko tinggi untuk dijangkiti penyakit payudara. Pakai Moliting untuk membantu memperbaik kesihatan. sumber;
    http://www.ehome2u.tv/bm/products/magical/




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers