komli

Pages - Menu

Tuesday, 17 September 2013

Misteri Kapal Terbang Hilang Selama 35 Tahun Selamat Mendarat DiBrazil


Kejadian misteri yang berlaku pada tarikh 4 September 1945 silam, ada sebuah pesawat yang menghilang di atas langit Atlantik yang membuat gempar di seluruh dunia. Anehnya, setelah 35 tahun kemudian, tepatnya pada 12 Oktober 1980, pesawat ini mendarat di Porto Alegre, Brazil tanpa pemberitahuan terhadap menara kawalan Lapangan Terbang.

Apabila membuka pintu pesawat, sejumlah orang tercengang melihat para penumpang pesawat tersebut yang berjumlah 92 orang itu nampak kurus kering.

Menurut penyelidikan, pesawat ini merupakan pesawat Sandiego yang hilang dan telah kembali lagi. Menurut dugaan, pesawat ini telah Berputar-putar melewati ruang 4 dimensi dan tersesat di black hole selama 35 tahun, sebelum akhirnya kembali mendarat. Tapi, sekurang-kurangnya itu dugaan yang boleh di berikan.


Tapi, walau kejadian ini sudah lama, tapi tetap saja menjadi misteri hingga saat ini. Wow, tidak boleh di bayangkan menghilang selama 35 Tahun Di Udara seperti apa rasanya.


                                            jom saksikan video menarik ini:


 p/s: ermm.. terpulang kepada korang nak percaya artikel ini ..Agak-agak nyerlah   berapa gelen lah minyak kapal terbang ni gunakan yer....35 tahun tu .....????

14 comments:

  1. Benar2 Aneh Tapi Nyata

    ReplyDelete
  2. Luar biasa....mereka masih hidup selama 35 tahun? Makan apa mereka selama di black hole itu? Persediaan makanan di pesawat kan terbatas?

    ReplyDelete
  3. Hoaxx..tidak pesawat tahun 1945 yg sdh se bagus itu.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. o.O ada artikel lain x psl penemuan nie...berminat nk tahu cite2 selebihnya..

    ReplyDelete
  6. Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
    Sekiranya berminat, sila hubungi :-
    DRINA DMARYA RESOURCES
    No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's)
    Tel : 03-33745230/ 013-3311606
    WEB KAMI :
    kahwinthaibest.blogspot.com
    drina1998.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. bisa aja seperti 4 orang yang tertidur selama 400 tahun didalam goa .maha besar Allah aja wajalla.....ya g' brooo

    ReplyDelete
  8. Anonymous7:33 pm

    Ikut kan fakta, mana ada Pesawat Secangggih itu pada tahun 1945, dan jika dibuat kajian, tidak wujud "pesawat sandiego" ini

    ReplyDelete
  9. Anonymous9:56 pm

    4 September 1945 sebuah pesawat hilang .. x tersenarai pun kat sini http://www.bermuda-triangle.org/html/missing_aircraft_in_the_bermud.html

    ReplyDelete
  10. macam tak logik ajer.. banyak sangat penipuan dunia hari ni.. hehe..

    ReplyDelete
  11. Anonymous1:24 am

    klau ianya benar ini sangat menarik tetapi klau ianya cuma penipuan sangat megecewakn, kita mahu ianya benar

    ReplyDelete

networkblogs

U follow I follow back