Saturday 11 January 2014

Filled Under:

Unik- Ubi Kentang Mirip Seakan-akan Pay-udara.

Seorang petani di bandar Leicestershire , England , mencari buah kentang mempunyai bentuk yang tidak  normal . Ia mencari sebuah kentang yang bentuknya menyerupai payudara wanita . Kevin Stokes yang mencari kentang aneh itu ketika memeriksa sayur - sayuran di Farndon Fields Farm Shop , pasaran Harborough . 

Ia mengaku ini pertama kalinya dalam 30 tahun bekerja melihat kentang berbentuk mirip payudara . Penampilan tersebut membuat seluruh kakitangan kedai tertawa ketika melihatnya . " Kevin yang membawanya ke pejabat dan semuanya terus ketawa melihatnya .




 Dia yang bertugas  sebagai menyusun kentang hasil tuaian dan menemuinya , " kata Nicola Stokes . " Kami menanam kentang selama 30 tahun di sini dan menemui banyak bentuk aneh , tapi tak ada yang seperti ini . " Sejak menemuinya , Kevin sedang mencari cara agar dapat menyimpan kentang itu selama mungkin . Saat ini kentangnya dijauhkan dari sinar matahari agar boleh diawet .

 " Kami meletakkan dalam peti kerana tidak nak buat apa-apa , " kata Nicola . Kini Nicola mempunyai idea melelong kentang itu untuk mengumpul dana bagi kanser payudara . " Kan bagus jika boleh menghasilkan sesuatu yang produktif dengan kentang itu , " tambahnya lagi .



..




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers