Sunday 26 April 2015

Filled Under:

Nenek 86 Tahun Jadi Selebriti di Instagram Sekaligus Model Brand Fashion Terkenal.


Siapa kata jadi model harus muda dan cantik? Nenek pun boleh menjadi model, wanita bernama Baddie Winkle ini buktinya. Nenek berusia 86 tahun ini berjaya merampas perhatian netizen melalui akaun Instagram miliknya. Pada akaunnya tersebut, ia memaparkan foto-foto dirinya yang nampak begitu aktif, beberapa di antaranya adalah foto ketika ia menjadi model sebuah brand fashion iaitu Dimepiece.

Brand fashion yang menawarkan produk attire bagi kaum muda tersebut ingin membuat sebuah kempen yang berjudul "State of Mind". Mesej yang ingin disampaikan adalah bahawa usia bukan halangan bagi kita untuk mengekspresikan diri, semua bergantung pada fikiran kita sendiri.


Kempen tersebut bertujuan untuk memberi kuasa kaum wanita dan ingin mengubah mindset kaum hawa. Mereka ingin wanita tidak lagi hidup dalam bayang-bayang dan boleh hidup bebas. Mata-mata tersebut benar-benar diwakili oleh foto Winkle dengan baju renang dengan ungkapan yang begitu ceria.

Selepas bergambar dengan centilnya menggunakan swimsuit dari Dimepiece, Winkle mendapat banyak followers yang mencapai 735,000.








0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers