Friday 1 May 2015

Filled Under:

Foto-Foto Perkahwinan Mewah Bertabur Permata Pangeran Brunei.


Rangkaian majlis perkahwinan pangeran Abdul Malik, putra Sultan Brunei Hassanal Bolkiah, akhirnya mencapai puncaknya pada Minggu (12/4) lalu. Ahad lalu, pangeran Abdul Malik dengan rasmi memperisterikan Dayangku Raabi'atul Adawiyyah.

Dalam
majlis perkahwinan yang diadakan di Istana Nural Iman, Bandar Seri Begawan tersebut, pangeran Abdul Malik dan  isteri mengenakan pakaian senada berwarna kuning emas. Kesan mewah dan glamor sangat terasa selama resepsi.



Tiara atau mahkota yang menghiasi kepala Dayangku diperbuat dari berlian dan bertabur dengan emerald. Menggenapi kemewahan tersebut, Dayangku juga membawa rangkaian bunga bertahtahkan permata yang bersinar selama resepsi.

Tidak cukup sampai di situ, kasut yang dikenakan Dayangku pun menarik perhatian awam. Sebabnya, kasut buatan Christian Louboutin itu bertabur kristal Swarowski dengan lilitan di pergelangan kaki terbuat dari emas. Reka bentuk itu khabarnya hanya satu-satunya di dunia.

Sementara itu, 
majlis perkahwinan pangeran Abdul Malik dan Dayangku sudah diadakan sejak 5 April lalu. Majlis ini khabarnya masih akan berlangsung hingga 16 April nanti.




1 comments:

  1. 1 mei...hari ni cuti ! hehehe..syira singgah jenjalan sini :D

    ReplyDelete

Nuffnang Ads

Followers