Tuesday 17 November 2015

Filled Under:

Video: Wanita Ini Berjaya Rakam Anaknya Main Dengan Makhluk Halus Kerdil.


Kanak-kanak yang masih kecil dikenali sedang aktif-aktifnya belajar bercakap. Mereka akan meniru segala percakapan di sekitaranya dan mengajak sesiapa bercakap. Namun, terkadang seorang kanak-kanak kecil juga kelihatan seperti bercakap sendiri.

Hal itu dialami oleh Silvia, seorang kanak-kanak di Argentina. Si ibu sudah sejak lama melihat tingkah laku anak lelakinya yang bernama Benjamin berbicara sendiri.

Dikutip dari dailymail, suatu hari Silvia berniat merakam aktiviti anaknya di rumah. Namun apa yang dilihat di video sungguh mengejutkan. Dalam video itu kelihatan Benjamin yang sedang bermain di lantai dan bercakap sendiri. Tiba-tiba sahaja muncul makhluk kerdil berjalan dengan cepat dari sisi dapur sambil meninggalkan bau yang sangat busuk.

Mulanya Silvia mengira bahawa makhluk itu adalah seekor tikus. Namun setelah dilihat lebih teliti, makhluk itu berbentuk seperti manusia kerdil.


Sejak dimuat naik di Yotube, video itu telah mendapat banyak komen. Ada yang beranggapan video itu plasu. Namun, banyak juga yang percaya kalau mahkluk seperti orang bunian . Jom saksikan video berikut ini:
 




2 comments:

Nuffnang Ads

Followers