Friday, 18 December 2015

Filled Under:

Demi Bayar Rawatan Kanser Cucu, Nenek Ini Rela Jual Boneka S.e.k.s.

  
Kasih sayang seorang nenk pada  cucu memang tiada habisnya. Bahkan, nenek yang bernama Yang ini rela melakukan segala cara agar dapat membantu kos rawatan cucunya yang tengah sakit kanser Leukimia.

Nenek yang berasal dari Provinsi Hebei, China, itu menjual sex doll (boneka seks) atau yang biasa disebut sebagai "isteri sementara". Untuk setiap anak patung, Yang jual dengan harga 298 yuan .

Agar barang dagangannya laku, Yang menyamar sebagai lelaki dengan berpakaian mengenakan kot serta topi. Ia juga menerima layakan antar barang secara langsung ke rumah  pembeli.






Dikutip dari Shanghaiist, keluarga Yang dulunya berasal dari Sichuan. Kemudian ia pindah ke Langfang tempatnya sekarang untuk menemani  cucu. "Cucu saya begitu comel. Saya tidak sampai hati meninggalkannya," ungkapnya.

Hal itu dilakukan nenek Yang ketika keluarganya kehabisan wang untuk membayar kos rawatan cucunya yang mahal. Kerana kesempitan wang, Yang akhirnya memutuskan untuk menjual anak patung tersebut kepada para pekerja asing.






0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs