Thursday, 17 March 2016

Filled Under:

Video Ngeri. Anak Maut, Ayah Bunuh King Kobra Dengan Tangan Kosong,


Siapapun  pasti menyayangi anaknya, dan berusaha melindunginya dari berbagai perkara yang boleh membahayakan nyawanya. Bahkan banyak ibubapa yang rela mengupah bodyguard, untuk melindungi anaknya.


Perkara seperti ini biasanya dilakukan oleh para selebriti, tokoh terkenal, atau mereka yang mempunyai kuasa dan wang. Tetapi kadang, bahaya datang dari perkara yang tidak pernah kita duga sebelumnya.


Salah satunya anak dari ibubapa ini, yang maut dipatuk ular king kobra - yang merupakan raja segala ular kerana kerap menjadikan ular lain sebagai santapannya. Reaksi ibu bapanya, sungguh mengejutkan.


Si ayah yang masih memendam dendam, menyerang king kobra dengan tangan kosong, untuk membalas kematian anaknya.


Dalam sebuah video memperlihatkan, jika lelaki itu kelihatan meraih ular berbisa dari pokok, lalu memukul-mukulnya ke tanah berkali-kali sehingga ular tersebut dipastikan mati.


Video yang kemudian disiarkan di YouTube ini telah dilihat sebanyak 500,000 kali. Namun banyak yang memberi komen dan menyayangkan tindakan sang ayah, ia disebut sangat kejam telah menyerang haiwan itu.Jom saksikan video berikut ini;








2 comments:

  1. pantas saja kalau merasa dendam

    ReplyDelete
  2. tapi belum tentu ular yang itu yang mematuknya

    ReplyDelete

Followers

networkblogs