Sunday, 23 October 2016

Filled Under:

Wanita Ini Ingin Kelihatan Bodoh Seperti Patung Barbie.


Keinginan perempuan berasal dari California, Amerika Syarikat ini sangat aneh. Dia ingin bodoh, gugup, dan lemah otak seperti anak patung Barbie.

Akhbar the Daily Mail melaporkan, demi mewujudkan cita-citanya itu dia menjalani terapi hipnosis. Blondie Bennett menemui terapisnya seminggu sekali agar boleh lebih gugup dan berkhayal seperti wajah polos Barbie.

Boneka itu memang lambang kecantikan sempurna namun otaknya tidak mengandungi. Blondie memang menyukai sosoknya dan ingin serupa 100 peratus dengan Barbie. Dia juga sudah membedah payudaranya sebanyak lima kali hingga berukuran 32JJ.

Demi operasi mirip Barbie Blondie menyuntik dana sebanyak Rm 82677.23. Bekas model ini kini menganggur dan hanya bergantung duit dari
urusan yang senang melihat dia bertukar jadi mirip boneka. "Apabila orang bertanya, kenapa aku ingin mirip seperti Barbie, aku balikkan, siapa yang tidak ingin jadi dia," kata Blondie.

Menurut Blondie, Barbie susuk tubuh yang sempurna. Mempunyai kehidupan mewah tanpa perlu kerja keras dan tidak harus memikirkan serta membimbangkan segala sesuatu. Dia menganggap hanya orang bodoh yang jauh dari kata bimbang.

Blondie sudah melewati 20 pertemuan agar menjadi gugup dan polos. Dia bahkan tidak boleh mengingati apa pun. Ketika menjemput rakannya di bandar udara, dia lupa harus berada di kawasan penerbangan atau pengangkutan. Bahkan dia lupa di mana rumah ibunya.

Blondie sudah taksub dengan Barbie sejak remaja dan dia tidak mempedulikan kata orang. Dia ingin semua orang melihatnya seperti anak patung plastik yang boleh digunakan sesuka hati.





Jom saksikan video Berikut





0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs