Saturday 19 November 2016

Filled Under:

Pasti Anda Terperanjat Lihat Keanehan Anak Kambing Ini.


 Keanehan memang bahagian dari misteri dunia yang akan terus berlaku . Seperti yang berlaku di Croatia . Seekor anak kambing yang baru lahir ternyata mempunyai 8 kaki . Meskipun demikian kambing yang lahir di ladang ini dalam keadaan sihat . Pemilik kambing , Zoran Paparic , menyatakan anak kambingnya juga mempunyai 2 organ pembiakan iaitu jantan dan betina sekaligus selain berkaki 8 . 

Anak Kambing yang diberi nama Billy ini diduga mengalami kelainan kerana adalah janin kembar yang gagal berkembang . Ketika saat proses kelahiran Billy , Zoran mengira anak kambing yang dilahirkan ada dua . " Aku melihat kakinya dan saat itu saya menganggap kambingku akan melahirkan 2 bayi sekaligus , " kata Zoran . " Tetapi setelah melihat yang terjadi , aku memanggil jiran untuk memastikan penglihatanku . 

" Zoran mengaku terkejut saat itu namun ia menganggap bahawa Billy adalah keajaiban alam . Anak kambing yang juga disebut " Octogoat " ini juga akan dirawat dengan baik oleh Zoran jika berjaya bertahan hidup .

 Doktor haiwan menyatakan bahawa sukar bagi Billy untuk bertahan hidup kerana keadaannya . Namun jika sampai saat boleh bertahan sehingga seminggu , kemungkinan Billy juga akan berlangsung hingga 2 hingga 3 tahun akan datang .

 Zoran juga menjelaskan bahawa selama ini induk Billy selalu melahirkan bayi kambing kembar 3 . Ini pertama kalinya melahirkan seekor kambing tapi malah dengan keadaan berkaki 8 dan berkelamin ganda . Sekarang Billy sedang berusaha untuk berdiri tetapi tidak mempunyai kekuatan menyangga tubuhnya.









0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers