Monday 6 February 2017

Filled Under:

Lelaki Ini Nak Jadi Macam Kim Kardashian.


 Seorang lelaki berasal dari Eropah mengaku mengagumi Kim Kardashian. Tidak diduga ia bahkan rela menghabiskan ratusanribuan ringgit demi tampil mirip seperti idolanya.

Jordan James Parke mula mengagumi isteri dari Kanye West ini sejak ia menonton siri televisyen "Keeping Up with the Kardashians". Lelaki berusia 23 tahun tersebut bahkan rela menghabiskan wang hingga USD 150,000  agar kelihatan seperti Kim.

"Aku mencintai segala sesuatu tentang Kim," kata Jordan. "Dia adalah wanita paling cantik yang pernah ku lihat. Kulitnya, rambutnya, semuanya tentang dia begitu sempurna."

Sementara itu, agar tampil seakan seperti  idola, lelaki yang bekerja sebagai make-up artist ini pun telah menjalani lebih daripada 50 prosedur kecantikan. Beberapa prosedur tersebut diantaranya termasuk Botox, pembedahan bibir dan pipi, tatu kening, dan laser rambut. Tidak hanya itu, Jordan juga melakukan vampire facial seperti yang telah dilakukan Kim.



Penampilan yang terlalu berlebihan itu telah mengundang kritikan dari banyak pihak. Namun nampaknya Jordan tidak ambil peduli mengenai hal tersebut.

"Aku tertawa ketika orang-orang menghinaku dengan mengatakan bahawa aku terlihat plastik atau palsu," katanya. "Apakah mereka fikir aku ingin kelihatan aneh? Jika begitu, maka aku tentu akan meminta wang-kembali."






0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers