Thursday 2 February 2017

Filled Under:

Pemilik Haiwan Ubah Anjing Kesayangan Menjadi Seekor Singa.


Sebahagian orang, mempunyai binatang kesayangan mempunyai dua tujuan. Yang pertama sebagai cara hobi, dan yang kedua ada juga sebagai penjaga rumah, seperti anjing yang sering memberitahu jika ada orang luar yang masuk.

Tetapi kadang-kadang anjing juga mempunyai kelemahan, terutama jika anjing tersebut bukan dari jenis anjing penjaga. Untuk mengakali hal itu, pemilik anjing di England mempunyai cara yang cukup tepat.

Ia mengubah anjing yang cukup besar saiznya menjadi singa, si raja hutan yang ditakuti banyak binatang lain termasuk manusia. Mungkin cara ini dikatakan cukup ekstrem, kerana untuk menjadikan anjing menjadi singa memerlukan kos cukup mahal.

Namun tenang saja, kerana cara tersebut boleh di ubah dengan membeli pakaian singa, untuk haiwan kesayangan anda. Akaun Twitter bernamacuteoverloads memberikan penyelesaiannya, dengan menjual pakaian untuk anjing yang mirip dengan singa, lengkap dengan bulunya.

Nah, dengan mengenakan pakaian tersebut, anjing kesayangan anda boleh juga digunakan sebagai haiwan pemangsa untuk menjaga rumah .








0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers