Tuesday 7 February 2017

Filled Under:

Wanita Cantik Ini Ketagih Makan Span.


Rosie Skinner, 19 tahun, berasal dari Surrey, United Kingdom, menderita gangguan makan yang aneh. Ia gemar mengunyah spans yang biasanya digunakan untuk menggosok badan semasa mandi. Tabiat anehnya ini sudah ia lakukan sejak berusia 5 tahun. Dalam seminggu ia boleh menghabiskan 2 buah spans bersaiz besar.

Pelajar dari Reigate Sixth Form College ini memotong spans menjadi potongan-potongan kecil, kemudian menghisap dan mengunyah-ngunyah setiap potongan kecil itu sepanjang hari

"Aku menyukai bau spans basah, aku menginginkan rasanya yang lembab berada di dalam mulut saya. Aku juga suka teksturnya, itu seperti makan kek. Aku suka memanjakan diri dengan makanan ringan spans sambil bersantai "kata Rosie, seperti disiarkan oleh Mirror, 25 November 2014.



Tabiat aneh ini membuatnya dikejarkan ke hospital kerana mengalami sakit perut yang teruk pada usia 13 tahun. Terdapat bola spans sebesar tikus di dalam perutnya, dan ia perlu menjalani pembedahan untuk mengangkat bola spans tersebut.

"Aku dikejarkan ke hospital di mana doktor mengeluarkan bola span bersaiz tikus kecil dari perutku. Doktor mengatakan itu agak aneh dan mereka mengatakan kepada ku untuk berhenti makan spans "kata Rosie.

"Aku cuba untuk melakukan apa yang doktor katakan, tapi aku tidak boleh melawan keinginan ku sepenuhnya. Sekarang aku hanya mengunyah spans untuk sementara waktu kemudian memuntahkannya "katanya.Jom Saksikan video berikut ini:







0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers