Friday, 24 March 2017

Filled Under:

Temui Alien Dalam Kepingan Kayu.


Bagi anda yang pernah belajar biologi di sekolah, mungkin pernah mengenal istilah floem dan xylem perbahasan tentang pokok. Istilah ini adalah untuk menyifatkan tahun pokok, yang sering kelihatan pada batang jika di potong.

Biasanya, hanya ada satu bulatan, yang seolah-olah berulang, dan itu boleh menandakan berapa tahun pokok tersebut telah ada. Kerana setiap musimnya, pokok tumbuh menyebabkan floem dan xylem terus bertambah.

Namun ada yang tidak terduga, ketika seorang pemilik hotel bernama Billy Harley saat ia menebang dan memotong sebuah pokok kayu. Ia melihat kejanggalan, kerana terdapat dua lingkaran floem dan xylem di dalam satu pokok, dan mirip dengan figur alien.

Mungkin bagi anda yang pernah melihat filem ET tahun 1982, mungkin tidak asing lagi dengan penemuan Billy. Kerana di dalam pokok tersebut 'ada' makhluk tersebut.



"Aku menaruh gergaji, dan di dalam batang pokok terdapat ET memandang saya. AKu menelefon isteri dan membawa kamera untuk mengambil beberapa gambar," kata Billy.

Mungkin ini kelihatan aneh, tetapi itu semua nyata. Lalu apakah ini adalah mesej dari makhluk luar angkasa, atau hanya kebetulan semata dari sebuah pokok?

 




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs