Saturday, 13 May 2017

Filled Under:

Guna Lelaki Sado dan Tampan Untuk Tarik Pelanggan


Demi menarik lebih banyak pembeli dan pelanggan, helah-helah unik dan aneh pun bakal dipilih. Tidak ketinggalan dengan memanfaatkan jasa para model kacak atau cantik. Nah, pernah terbayang ada model perempuan-perempuan seksi yang hanya memakai seluar pendek menawarkan anda untuk makan di sebuah restoran? Adakah anda sanggup untuk menolak?

Sebuah restoran di Tianjin, China merekrut beberapa lelaki-lelaki  untuk menarik lebih banyak pembeli. Dikutip dari shanghaiist.com, tugas para lelaki gagah ini adalah sekitar menyambut tetamu, ber-pose untuk bergambar dengan para pelanggan, sehingga membantu mengantarkan makanan untuk para pelanggan. Wah pasti banyak pelanggan wanita yang akhirnya datang di restoran ini kerana terpikat oleh ketampanan para model ini.



Restoran yang terletak di pusat membeli-belah Aqua City ini sengaja mengupah para model lelaki kacak sebagai sebahagian daripada promosi untuk White Day. White Day sendiri adalah hari yang diperingati seperti hari Valentine di Asia. Diciptakan pertama kali di Jepun yang jatuh tarikh 14 Mac.




Walaupun para lelaki tersebut tidak boleh berbahasa Cina, dengan pesona dan tubuh yang Athletic, mereka pasti boleh menarik para calon pelanggan wanita dalam satu kedipan di sana.







0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs