Friday, 30 June 2017

Filled Under:

Bayi Ini Sungguh Comel.


Pada tanggal tarikh 31 Oktober selalu diperingati sebagai Hari Halloween oleh orang di seluruh penjuru dunia. Banyak orang berlumba-lumba berdandan seram atau memakai pakaian yang unik dan mengadakan pesta yang meriah.

Namun, sepertinya perayaan semacam itu tidak hanya dilakukan oleh orang dewasa sahaja. Terbukti, banyak bayi-bayi kecil yang tidak mahu kalah ikut bergaya dengan mengenakan pakaian-pakaian menarik.

Bayi-bayi ini didandani oleh ibu bapanya dengan pelbagai watak yang ada di filem-filem. Meskipun niatnya ingin terlihat seram atau jahat, nyatanya mereka tetap saja sangat comel dan comel.



Contohnya seperti kanak-kanak kecil perempuan yang didandani seperti Cruela Devil di "101 Dalmatian" ini. Dengan kening yang dibuat naik agar kelihatan jahat, ia tetap saja kelihatan sangat comel dan cantik.

Di foto lain ada juga bayi yang didandani seperti watak Rapunzel lengkap dengan rambut panjang menjuntai. Menariknya, untuk menyesuaikan dengan cerita, sang ayahlah yang harus rela berpakaian sebagai menaranya.







0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs