Saturday, 1 July 2017

Filled Under:

Sewa Ibu di New York.


 Banyak wanita yang merasa pekerjaan menjadi seorang ibu sangat meletihkan ketika mereka memasuki usia tua. Namun sepertinya, hal ini tidak berlaku bagi Nina Keneally.

Memasuki usianya yang ke-63, Nina masih senang melakukan pelbagai pekerjaan rumah tangga. Bahkan, dia dengan senang hati menyewa perkhidmatan beliau melalui sebuah perkhidmatan unik bernama "Need A Mom".



Nina menghabiskan seluruh waktunya melakukan pelbagai pekerjaan ibu rumah tangga dan perundingan untuk membantu warga masyarakat di New York. Cukup dengan membayar  per jam, Nina akan mendengar semua keluhan itu, memberikan nasihat, membantu merancang dan berbelanja untuk makan malam, menjahit kancing yang lepas, dan melakukan semua perkara yang biasanya dilakukan oleh ibu sebenarnya.

Idea awal dari terbentuknya "Need A Mom" ​​ini berasal dari banyak anak muda di kawasan sekitar yang ingin membincangkan kehidupan mereka kepada ibu dua anak tersebut. Dari sini lah Nina sedar jika dirinya dapat membantu dengan menjadi sosok seorang ibu bagi mereka. Meski masih termasuk perniagaan baru, Nina sudah mempunyai enam orang pelanggan hingga saat ini.
 






0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs