Wednesday 17 January 2018

Filled Under:

Cabut Gigi Paling Awesome di Dunia



Doktor gigi boleh jadi perkara yang menakutkan bagi kanak-kanak. Jarang mereka tidak mahu pergi ke tempat tersebut. Perkara itu sepertinya juga dirasakan oleh Alexis Davidson, gadis berasal dari Colorado, Amerika Syarikat. Alexis justru memilih untuk mencabut gigi susunya dengan sebuah anak panah.

Dibantu ibubapanya, Alexis bahkan mengabadikan momen tersebut dalam sebuah video dan memuat naiknya ke YouTube. Dalam video kelihatan bagaimana ia mengikatkan sehelai benang pada giginya yang akan tarik ke sebuah anak panah.



Tanpa rasa takut, gadis berusia 11 tahun itu kemudian melepaskan anak panah tersebut. Automatik, tali tadi menarik giginya hingga lepas dari gusinya. Menariknya, Alexis  merasa takut, justru merasa senang dan puas  melakukan aksi tersebut.

Video yang dimuat naik oleh Alexis di YouTube itu mendapat respon yang pelbagai dari para pengguna Youtube. Kurang dari satu minggu, video itu telah ditonton lebih dari 1,85 juta kali.

Komentar yang didapati juga sangat berbeza-beza. Sebagian besar merasa kagum dan terpesona dengan keberanian gadis kecil ini.Jom saksikan video berikut ini:








0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers