Saturday 7 December 2019

Filled Under:

Tato Separuh Wajahnya Dengan Motif Tengkorak.


 Lelaki 18 tahun ini, tatu adalah mimpi dan menjejaskan ghairah. Pertama kali membuat tatu ketika umur ke-15, kini Nikita Lesnoy sudah berani mengambil keputusan untuk mentato separuh wajahnya dengan tatu tengkorak.

Ketika masih kecil, Lesnoy memang telah tertarik pada tatu kerana melihat ayahnya. Akhirnya ia pun bercita-cita untuk membuka studio tatu. Kini, ia juga bekerja sebagai tukang tato sehingga tatu di wajah tidak mempengaruhi pekerjaannya.

"Tidak ada yang terlalu bimbang tentang penampilan saya di tempat kerja, kerana aku juga mempunyai pekerjaan impian bekerja di sebuah studio tatu," katanya. Oleh demikian, Lesnoy mengaku banyak ekspresi orang ketika melihat kepadanya untuk pertama kali, mulai dari kekaguman hingga jijik.




Awalnya, ibu Lesnoy juga  takut namun dia berubah perlahan-lahan. "Itu tidak menjejaskan hubungan kami. Aku masih anaknya sama seperti sebelumnya. Dia memahami bahawa setiap orang mempunyai hobi, dan imej. Ini adalah ghairah aku," tambah Lesnoy.

Untuk mendapatkan tatonya, Lesnoy mencari bentuk dan tukang tato selama 2 tahun. Selain itu, ia juga memilih untuk tidak mendapatkan bius ketika menato separuh wajahnya dan biji matanya. Dia ingin mengingati lukanya selama-lamanya.

Meskipun separuh wajah bertatonya sudah cukup mengejutkan ini masih ingin meneruskan tatu di separuh wajahnya yang lain. Dia sempat berkata meniru Rick Genest "Zombie Boy".

Namun, Lesnoy mengaku dia tidak ingin dibandingkan dengan siapa pun. "Aku cuma kata jangan bandingkan aku dengan Zombie Boy. Rick punya citarasa sendiri, begitu pula dengan saya,"










0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers