Saturday 20 October 2012

Filled Under:

manusia tertinngi di amerika dapat sepasang kasut dari reeboks.


Kembali pada bulan April, Alex Conover laman web rasmi Timberwolves Minnesota 'menulis tentang perjalanan ke Pusat Sasaran diambil oleh pengunjung unik: Igor Vovkovinskiy Rochester, Minn yang pada 7 kaki, 8 inci tinggi adalah orang yang tertinggi di Amerika Syarikat . Disebabkan saiz yang besar, ia telah tahun sejak Vovkovinskiy - yang dilahirkan di Ukraine tetapi keluarga yang datang ke Minnesota pada tahun 1989 supaya dia boleh menjalani rawatan di Klinik Mayo untuk gigantism pituitari yang telah mempercepatkan pertumbuhan, telah menetap di yang kawasan sejak dan menjadi sebuah kipas Wolves sebagai dia meningkat sehingga - telah mampu untuk dimuatkan di tempat duduk penonton satu tetap di arena, jadi pejabat depan pasukan itu dianjurkan penginapan untuk Vovkovinskiy dalam suite satu khas untuk permainan rumah satu terhadap yang Pahlawan Negeri Golden.
 Ia adalah cerita faedah kemas manusia mengenai pasukan akan berusaha keras untuk peminat, dibuat ketara oleh kedudukan yang unik penyokong yang tertentu ... yang, seperti yang anda jangkakan, telah membuat barangan seperti mencari kasut yang sesuai perjuangan sepanjang hayat:


"Saya cuba bola keranjang," kata Vovkovinskiy, "Tetapi selepas gred 5 atau ke-6, tiada siapa yang boleh membuat kasut untuk saya. Saya terpaksa berhenti bermain."

Vovkovinskiy telah menjalani 16 pembedahan kaki, mengakibatkan dalam jumlah tiga tahun bedrest. Kasut semasa beliau, walaupun berfungsi, adalah sangat tidak mencukupi untuk keperluan beliau."Ini adalah pada asasnya ia," kata Vovkovinskiy, menunjuk dipakai-down, kulit kasut hitam. "Mereka tidak mempunyai sokongan, cengkaman tidak Pada ais, perkara-perkara ini adalah pada dasarnya bunuh diri. Mereka rata, dan mereka tidak mempunyai apa-apa keluk. Ia adalah amat sukar untuk berjalan di atas mereka."

Pada hari Khamis, Vovkovinskiy menerima apa yang boleh menjadi hadiah yang mengubah kehidupan: beberapa pasang kasut adat-dibuat, dibentuk khusus untuk saiz 24 kaki 10E, yang akan membolehkan dia untuk berjalan di dunia selesa buat kali pertama dalam tahun-tahun. Kasut - yang mempunyai Palang Tryzub, simbol Ukraine, dan berkata "Igor" di belakang dan tapak kaki - dilaporkan kos $ 25.000, telah direka, dihasilkan dan dihantar ke Vovkovinskiy oleh Reebok, yang meliputi keseluruhan rang undang-undang.

"Wow!" katanya [seperti dia cuba pada kasut.] "Rasanya begitu baik, seperti saya berjalan di atas bantal atau tilam." [...]

"Saya akan dapat untuk pergi ke kedai untuk kedai-kedai runcit atau kedai perkakasan jika saya perlu untuk menetapkan sesuatu di rumah ibu saya," katanya.

Reebok mengambil cetakan kaki Vovkovinskiy acuan kasut sebenarnya. (AP) penghantaran Khamis datang pada akhir proses yang bermula lebih daripada lima bulan lalu, sekitar masa melawat Pusat Sasaran Vovkovinskiy. Dia akan mencari penyelesaian kepada masalah kasut beliau selama bertahun-tahun, kerana keadaan beliau mula mempengaruhi saiz kakinya ke titik di mana dia memerlukan pembedahan, pemulihan dari yang memerlukan rehat di atas katil, yang dia memberitahu Rodrique Ngowi The Associated Press telah meninggalkan dia sebahagian besarnya homebound selama bertahun-tahun:."Hidup enam tahun terakhir telah menjadi mimpi ngeri pada asasnya," katanya.

Kasut yang patut akan mendapatkan dia di luar dan membuat perbezaan yang besar, katanya.

"Pada asasnya, saya seorang banduan rumah saya sendiri, walaupun saya perubatan dibersihkan untuk berjalan," Vovkovinskiy katanya. "Di mana saya akan pergi dengan kasut yang menyakitkan?"

Selama bertahun-tahun, doktor berbilang memberitahu Vovkovinskiy "ia akan menjadi jauh lebih murah untuk membuat kasut yang akan patut badannya daripada terus mempunyai pembedahan," tetapi walaupun input doktor, syarikat insurans berulang kali menafikan permintaan untuk bantuan kewangan dalam meliputi kos kasut adat buatan - $ 16,000, untuk menjadi tepat.


 Pekerja Reebok mengukur kaki Vovkovinskiy. (AP) Mencari penyelesaian, Vovkovinskiy memulakan kempen mengumpul dana Facebook untuk cuba untuk mendapatkan wang tunai yang cukup bersama-sama untuk kasut, selepas perkataan nasib yang tersebar melalui media sosial, laporan berita dan liputan televisyen, derma banjir di, memberinya dua kali ganda jumlah yang perlu dan juga menyebabkan pembuat kasut Reebok menawarkan untuk menawarkan untuk menetapkan dia secara percuma. Mereka terbang dari Minnesota ke Canton mereka, Mass, pejabat pada bulan Mei, diimbas kaki unik dan mencipta acuan adat untuk kasut, kemudian ditutup kos menghasilkan barangan satu-of-a-jenis.

"Untuk sekian lama ia menyakitkan untuk mempunyai kasut," memberitahu Vovkovinskiy Dougherty Buletin Post-. "Setiap hari saya dalam kesakitan. Saya mahu menjadi kembali aktif dan berjalan. Saya hampir tidak boleh berjalan dua blok kini. Sebelum ini, saya boleh berjalan dua batu."

Sekarang bahawa dia akan dapat keluar rumah lebih mudah dan perjalanan selesa, mungkin dia akan dapat untuk menunjuk-nunjuk milik berharga dari jarak Reebok:
 

Mungkin pasangan kegemaran beliau akan menjadi pasangan Minnesota Timberwolves warna. Vovkovinskiy berkata dia mungkin menyelamatkan mereka untuk memakai dengan permainan T-Wolves.
 


Yang mungkin tidak idea yang buruk. Saya mendengar mencari Minnesota untuk lelaki lain besar hari ini.




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers