Saturday 3 November 2012

Filled Under:

7 istilah seks yang jarang di ketahui( rugi x bace)


Jangan sekali-kali bercakap tentang seks dengan rakan-rakan anda dan rakan anda bertukar mengeluarkan segi segi seks anda tidak tahu. Baik jika anda tidak tahu istilah seks asing di telinga anda anda mengetahui bagaimana baik seks adalah istilah bahawa anda tidak tertanya-tanya tentang jantina istilah. Berikut adalah beberapa istilah yang mungkin seks jarang anda tahu perkara-perkara berikut.


1. Pendorong
Sering dirujuk seks oral sebagai sebahagian daripada foreplay. Seks oral bagi wanita dipanggil cunnilingus, yang menyediakan rangsangan kepada kemaluan wanita yang menggunakan lidah untuk Puan V.
Sementara itu, seks oral untuk lelaki dipanggil fellatio. Fellatio menyediakan pad rangsangan oleh Encik Dick disedut, menjilat dan mencium.
Pendorong, istilah apabila seorang wanita melaksanakan fellatio pada seorang lelaki dan dia berejakulasi. Wanita akan menyimpan cecair yang keluar semasa ejakulasi dalam mulutnya dan mula menciumnya. Apabila mencium, cecair bersama akan bergerak dari mulut seorang wanita kepada seorang lelaki, sehingga satu menelan cecair
2. Anilingus
Istilah ini berkaitan dengan seks oral sekitar dubur. Walau bagaimanapun, anda masih perlu ingat anilingus adalah sangat berisiko, kerana mengadakan hubungan seks melalui dubur adalah sangat mudah terdedah kepada jangkitan bakteria dan mudah merebak.
3. Barebacking
Barebacking melibatkan penembusan seksual tanpa menggunakan alat-alat keselamatan (kondom). Istilah ini biasanya dikaitkan dengan hubungan seks tanpa perlindungan dubur dan faraj.
4. Smegma
Bahan menyerupai putih curd keluar melalui kelenjar sebum pada kulup zakar yang dipungut di bawah zakar zakar yang tidak dikhatankan. Sangat jumlah sedikit bahan yang berguna kepada Encik Dick. Bahan ini biasanya ditemui dalam Encik Dick jarang dibersihkan.
5. Shrimping
Tidak semua orang suka atau termasuk model gaya seks. Shrimping merujuk kepada perbuatan menghisap dan menjilat jari kaki pasangan sebelum atau selepas hubungan seks.
Ia tidak semua pasangan seperti ini. Tetapi wanita seperti kaki mereka disentuh, diurut, dijilat atau walaupun salai.
Wanita suka pasangan mereka perhatian yang lebih kepada kaki anda, tumit dan jari kaki, menggelitik, dan membuat ia keseronokan kerana jari kakinya dan sensitif.
6. Queef
Queef dikaitkan dengan kentut faraj. Kadang-kadang, apabila Encik Dick berkeliaran di dalam dan keluar daripada faraj secara tetap, udara akan terperangkap dalam dinding faraj dan mencetuskan udara keluar. Biasanya dikenali sebagai AKSI MALAM PERTAMA. Tidak seperti model seks, queef tidak menyebabkan bau dan tidak risiko menyebarkan bakteria.
7. Frottage
Satu istilah yang mewakili tingkah laku seksual adalah lebih halus daripada tingkah laku seksual sebelumnya. Frottage merujuk kepada pergerakan untuk mencapai kenimatan sapu bersama tanpa penembusan walaupun seksual. Frottage juga dipanggil humpin kering




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers