Friday 7 December 2012

Filled Under:

betul ke ni!!!Rita Ora hamil anak Kardashian




Rita Ora


PERMUSUHAN yang berlaku antara penyanyi Rita Ora dengan bekas kekasihnya, Rob Kardashian masih lagi berlanjutan sehingga kedua-duanya saling membalas membuat kenyataan.
Sebelum ini Rob yang juga adik kepada selebriti Kim Kardashian itu pernah melemparkan tuduhan mendakwa Rita pernah tidur dengan 20 orang lelaki lain semasa mereka bercinta.
Bagaimanapun, kenyataan tersebut lantas dinafikan Rita dengan melontarkan kata-kata kasar dan mendakwa bekas kekasihnya itu yang menyebabkan dirinya hamil.
"Selepas membuatkan diri aku mengandung, engkau terus melemparkan tuduhan yang tidak berasas dengan mengatakan ada lelaki lain yang telah meniduri aku," tegas Rita menerusi laman sosial Twitter miliknya.
Setelah beberapa tahun menjalinkan hubungan cinta, pasangan tersebut akhirnya membuat keputusan untuk berpisah dengan alasan kesibukan jadual masing-masing. Namun begitu, dengan kenyataan yang dibuat, seolah-olah seperti ada punca lain yang menyebabkan mereka berpisah.


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2012&dt=1207&pub=Kosmo&sec=Hiburan&pg=hi_02.htm#ixzz2EJewo3WS 
Hakcipta terpelihara 




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers