Thursday 6 December 2012

Filled Under:

fuyo!! TCX pamer rangkaian but 2013




BUT Jupiter Evo Gore-Tex yang sesuai untuk semua penunggang.
BUT SR-1 untuk perlumbaan.


PENGELUAR kasut but terkemuka Itali, TCX akan mempamerkan produknya pada acara Motorcycle Live bermula akhir bulan ini hingga awal Disember depan di Birmingham, United Kingdom.
TCX itu akan menampilkan penambahan varian but dalam kategori Racing, Touring dan All User.
Varian Racing
But perlumbaan S-R1 baharu mengetengahkan ciri Torsion Control System® (TCS) dan Metatarsal Control System®(MCS) ciptaan TCX. Diperbuat daripada gentian mikro, but itu direka untuk keselesaan dan menawarkan perlindungan maksimum kepada pemakainya.

BUT X-Desert Gore-Tex.


Varian Touring
But X-Desert Gore-Tex direka bagi memenuhi keperluan pasaran motosikal touring. Ia diperbuat daripada kulit sepenuhnya bersama kemasan Gore-Tex, sistem penutupan tiga butang dan alas tapak kaki yang boleh ditukar.
Varian All Users
Varian All Users pula menyaksikan model Jupiter Evo Gore-Tex menggantikan but Jupiter 2 Gore-Tex. Rekaannya telah dinipiskan, selain lebih mencengkam dan tahan lasak. But itu sesuai dipakai pada bila-bila masa termasuklah waktu hujan kerana ia menggunakan membran Gore-Tex. - Newspress


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2012&dt=1117&pub=Kosmo&sec=Pemotoran&pg=pe_03.htm#ixzz2ECMHrL2P 
Hakcipta terpelihara 




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers