Tuesday 10 December 2013

Filled Under:

Menakutkan - Iklan Tayar Paling Seram Di Jepun -VIDEO.


Sebuah iklan seram di Jepun boleh membuat orang yang menontonnya sakit jantung dan ketakutan sebab di dalam ikaln ini ada hantu yang mengerikan dengan wajah yang menakutkan . Banyak cara yang biasa dilakukan agar jualan produk menjadi laku dan dibeli banyak orang salah satunya dengan cara membuat iklan yang sangat menarik dan unik .

 Ini salah satu syarikat tayar di Jepun Autoway membuat video iklan yang tidak biasa tentunya dengan membuat iklan ini boleh menaikkan jualan tayar mereka . Video iklan mereka ini bertemakan salji dan hantu . Kerana video  yang mereka buat sedikit mengerikan mereka memberikan peringatan kepada para penonton jika melihat iklan ,mereka boleh berisiko mendapat sakit jantung .

 Dalam iklan ini kelihatan pemandu kereta sedang melalui sebuah jalan yang sangat sepi dan tiba tiba terlihat ada orang dengan baju berwarna putih yang merupakan  hantu dan tiba tiba hantu tersebut ada di depan kaca kereta .

Para pengguna youtube yang melihat iklan mengerikan ini merasa terkejut dengan hantu putih yang tiba tiba mucul dan bersumpah tidak akan melihat iklan ini lagi . " Ini adalah iklan tayar . Tapi , saya hampir terkejut  ketika melihatnya , " kata salah satu pengguna YouTube . Seperti dikutip dari laman okezone.com . 

           Ingin melihat video apa yang menakutkan ini , jom layan video dibawah ini:





0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers