Thursday 27 December 2012

Filled Under:

Badan Mizz Nina Naik Bukan Sebab Pregnant Dowh...!



Badan Mizz Nina Naik Bukan Sebab Pregnant Dowh...!
 Tengah-tengah sedap Murai Batu melayan kuaci, tiba-tiba dapat pulak mesej daripada seseorang yang mengaku peminat tegar kepada Mizz Nina. Soal peminat tegar ini pada Murai Batu, betulkah seperti apa yang didengarnya bahawa isteri kepada vokalis Hujan iaitu Noh Salleh itu sudah pun pregnant? Lagipun katanya, badan Mizz Nina sekarang ini macam dah naik. Jadi, ia makin menguatkan lagi desas-desusnya yang didengarnya itu.


Tidak terjawab pulak Murai Batu dengan soalan itu. Sebab daripada apa yang Murai Batu tahu, setakat ini Mizz Nina belum lagi hamil. Tak tahu pulak Murai Batu, kalau-kalau dia baru saja disahkan hamil.

Jadi, Murai Batu pun cubalah selidik. Sebaik saja Murai Batu bertanya, sumber yang rapat dengan Mizz Nina ini cepat-cepat menafikannya. Katanya, mana ada Mizz Nina hamil. Kalau dia hamil, dah lama perkara itu diketahui semua. Dan, berat badannya naik itu pun tiada kaitannya dengan isu kehamilan.

Sebaliknya, ia disebabkan pemakanan sebab Mizz Nina khabarnya memang suka makan. Kebetulan selepas MTV World Stage, dia telah berehat seketika daripada membuat persembahan, jadi mungkin sebab itulah berat badannya itu naik.

Sebelum ini, dia memang selalu kontrol pemakanannya. Selain itu dia selalu exercise dengan membuat latihan menari, sebab itu berat badannya selalu maintain.

Tapi selepas muncul dalam Konsert Watson Music Festival bersama B.O.B pada malam Sabtu lalu, Mizz Nina khabarnya sedang giat menjalani latihan untuk menguruskan berat badannya.


MURAIBATU: Siapa selebriti yang baru-baru ini bercuti di Milan?




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers