Wednesday 24 July 2013

Filled Under:

Pelik ! Bunga Orkid Mirip Lelaki Berb0gell

Jika kamu melihat bunga orkid ini maka kamu akan berfikir jika Bunga Orkid ini sangat mirip dengan lelaki yang sedang berb0gel pelik @ aneh ?.


Bentuk bunga biasanya selalu pelbagai dan bahkan ada yang sangat unik nah ni salah satunya seperti bunga orkid  berbentuk monyet ini atau nama ilmiahny adalah Orchis Simia yang unik dari bunga Angrek monyet ini adalah bentuk  yang jika dilihat seperti lelaki yang sedang berbogel dengan zakar yang tergantung.


Bunga orkid monyet ini biasa sering ditemui di kawasan Eropah bunga ini pun bukan bunga jenis baru namun bentuknya yang unik kali ini membuat bunga ini menjadi heboh di Internet.



Seorang pengguna internet yang menggunakan user name Himasoku mengupload foto bunga orkid monyet yang mirip lelaki berbogel ini . Himasoku menyebutkan jika foto bunga orkid monyet yang diuploadnya ini mirip seperti lelaki berbogel lengkap dengan zakar yang sedang tergantung.


Laman wikipedia menjelaskan bahawa bunga monyet merupakan bunga yang mempunyai bau seperti tahi manusia mungkin kerana ada hubunganya dengan manusia maka bentuk bunga ini mirip seperti lelaki yang sedangberbogel.










0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers