Friday 4 October 2013

Filled Under:

Menarik ! 5 Pantai Tanpa Pakaian Terbaik Didunia



Pantai - pantai berikut ini menjadi tujuan para pelancong untuk berjemur atau berehat. Namun bukan sembarang pelancong yang boleh di sini, hanya mereka yang mahu telanjang yang dibenarkan di pantai ini.


Pantai ini menjadi tempat pelancongan para nude beachgoers . Mereka menyukai tempatnya yang tidak terlalu ramai , selesa dan mempunyai privasi.Menarik ? jom kita layan info seperti berikut.




1 . Pantai Crete s Plakias , Greece



Pulau kecil di Greece ini menjadi tempat pelancong bagi mereka yang menyukai matahari sambil telanjang. Pantai ini mempunyai ombak yang bagus dengan jernihnya air serta putihnya pasir yang membuat ianya lebih cantik untuk berehat lebih lama di sini . Batu  karang yang kukuh seakan menutupi pantai membuat tempat ini lebih private dan pengunjung tidak rasa malu untuk bertelanjang .

2. Pantai Wreck , Amerika




Pantai yang berada di British Columbia , Vancouver ini memang sedikit terpencil. Di sebelahnya adalah hutan yang cukup tebal sehingga nyaman bagi para pecinta nuders untuk melakukan ritualnya . Ombaknya yang tidak ganas dengan pasirnya yang halus membuat para pengunjung bettidak mahu meninggalkan pantai ini .

3. Pantai Tulum , Mexico


 




Tidak sembarang orang boleh masuk ke pantai yang berada di Mexico ini . Hanya mereka yang telah mendaftar sahaja . Beberapa resort di pantai ini membebaskan pengunjungnya untuk bertelanjang dengan privasi yang terjaga. Birunya air laut dan putihnya pasir sanga sekali untuk berelaks .

4. Cap d'Agde , Perancis






Sedikit lebih ekstrem berbanding pantai lain , pantai Cap d " Agde di Perancis ini lebih dekat dengan penyelesaian. Tak ada privasi dan semuanya bebas untuk bertelanjang atau tidak. Namun rata- rata pengunjung di sini melepaskan semua pakaiannya baik lelaki mahupun wanita .

5. Pantai Samurai, Australia


 


Di Australia, tempatnya di Queensland ada pantai yang memang diperuntukkan untuk komuniti telanjang atau naturist . Pantai ini lebih terprivasi dan jauh dari keramaian . Landsacape pemandangan yang sangat bagus untuk dinikmati.








1 comments:

Nuffnang Ads

Followers