Wednesday 29 January 2014

Filled Under:

Baju Dalam Wanita Ajaib Hanya Boleh Dibuka Apabila Wanita Itu Teransang.VIDEO

Ini adalah baju dalam wanita yang canggih untuk wanita. Bra 'true love tester' adalah pakaian dalam pertama di dunia hasil direka cipta yang bertujuan untuk wanita. Ravijour, syarikat yang menghasilkan produk aneh ini, mengatakan bahawa bra revolusioner ini tahu bagaimana apa yang dirasakan oleh perempuan. 

Bra tidak akan dapat terbuka tanpa "cinta sejati" dan akan terbuka dengan sendirinya setelah mencari seseorang yang istimewa. Bra ini mempunyai built-in sensor yang mengukur denyut jantung pemakainya. 

Data yang dikumpul oleh sensor dihantar ke aplikasi khusus di telefon bimbit. Aplikasi kemudian menganalisis denyut jantung pemakainya. Jika denyut jantung si pemakai mencapai batas yang telah ditentukan, bra akan terbuka dengan sendirinya.
 



Dalam video yang kami sertakan, anda boleh melihat  bra ajaib ini berfungsi. Model wanita yang memakai prototaip bra memperlihatkan bahawa lelaki-lelaki yang berusaha membuka bra miliknya selalu gagal. Hal itu disebabkan kerana si wanita memang tidak jatuh cinta dengan lelaki, sehingga sensor bra tidak akan terbuka. Sekuat tenaga apapun ditarik, pengait bra tidak boleh dibuka.



Jom saksikan video berikut:
 




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers