Friday 17 January 2014

Filled Under:

Menarik Iklan di Roda Motorsikal Yang Sedang Berpusing.Video

 ' Wheelies ' adalah aksesori terbaru untuk motosikal yang dibangunkan oleh World Moto , sebuah syarikat teknologi di Bangkok . Penemuan itu membolehkan penunggang motosikal untuk menukar roda depan motosikal menjadi paparan LED untuk memaparkan papan iklan mobile , video , animasi atau teks pilihan mereka .

Apa yang hebat dari Wheelies adalah bahawa skrin akan tetap memaparkan gambar meskipun roda roda berputar . Menurut Paul Giles , CEO World Moto , " Teknologi ini mempunyai potensi untuk mengubah setiap roda di dunia menjadi cemerlang , penuh warna papan iklan atau skrin video . 

Dia mengatakan bahawa idea ini boleh menarik bagi penunggang motosikal yang ingin meletakkan wajah pada roda mereka . " Ini memberikan motor mereka   berwajah  semacam seperti avatar . " Video berdurasi 30 saat yang  dikendalikan oleh aplikasi web yang sampai saat ini masih dalam tahap pembangunan .

World Moto berharap untuk dapat mengembangkan produk untuk dapat melakukan streaming video dan memainkan filem berdurasi penuh . World Moto baru - baru ini memaparkan teknologi menakjubkan ini di Sign Asia Expo . Mereka belum mempunyai harga pasti untuk produk mereka , bergantung pada saiz roda . Tapi kemungkinan berkisar $ 1,000 .







Jom saksikan video berikut:






0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers