Thursday 2 January 2014

Filled Under:

Menjijikkan- Anak Patung Beruang Diperbuat Dari Kulit Ayam Belanda .


Teddy Bear biasanya comel dan membuat orang ingin memeluknya . Namun bagaimana dengan Teddy Bear versi seram buatan chef yang  berasal dari Rusia ini ?

Teddy Bear seram itu dibuat dari kulit ayam mentah yang dibentuk menjadi boneka beruang lucu pada asalnya . Foto itu semula dimuat naik oleh chef Simon Hulstone yang bergurau membuatnya untuk  anaknya . Ia mengaku menggunakan dari kulit ayam belanda .

Namun baru- baru ini  Teddy Bear itu hasil ciptaan Viktor Ivanov dan dibuat dari kulit ayam . Namun tidak diketahui apa isi di dalam Teddy Bear seram tersebut . Viktor juga tidak mengulas lebih lanjut mengenai hasil karyanya itu .

Foto Teddy Bear versi Frankestein itu pun dengan cepat menjadi sensasi di internet . Foto tersebut muncul beberapa hari selepas foto hidangan ' Cthurkey ' berupa ketam besar dalam ayam belanda dan diisi sotong jadi bualan di netizen .

" Menjijikkan , " komen netter . " Bagaimana jika aku menggorengnya ? " tambah lain . " Rasanya aku tidak boleh memandang ayam dengan sama lagi . "








0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers