Friday 3 January 2014

Filled Under:

Pertandingan Tarik Tali Br.a Paling Popular di Jepun.VIDEO



Jepun memang terkenal dengan pelbagai acara game show yang menarik di TV . Namun game show ini semakin lama semakin kelihatan ekstrem . Sebuah stesen TV di Jepun membuat sebuah game show dengan konsep pertandingan tarik bra . 


Pertandingan ini diikuti oleh 2 pasukan iaitu merah dan Biru . Masing - masing pasukan mempunyai 10 peserta yang kesemuanya merupakan kaum lelaki . Bagaimana bermain game ini juga kelihatan cukup menyakitkan . 

Para peserta  lelaki akan diapit dengan klip baju di bahagian tubuhnya seperti pipi , mulut , gigi , hidung , telinga sampai mata . Flop baju ini nantinya akan disambungkan dengan bra seorang wanita menggunakan tali .

 Siapa yang boleh menarik bra sampai terlepas dari tubuh sang wanita maka dialah pemenangnya . Namun sayang banyak para peserta yang gagal dalam pertandingan ini . Mereka semua menangung kesakitan kerana sepit baju itu menjepit dengan keras kulit mereka .

 Pada akhirnya ada seseorang peserta yang berjaya melakukannya . Ia berjaya menarik lepas bra dengan menggunakan hidung dan giginya . Belum diketahui dengan jelas apa hadiah bagi  pemenang .






Jom saksikan video berikut:






0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers