Tuesday 21 January 2014

Filled Under:

Unik- Wanita Ini Melahirkan Keempat-empat Anaknya Pada Tarikh Yang Sama.

 Nampaknya Emily Scrugham dan Peter Dunn tidak perlu susah - susah mengingat tarikh kelahiran keempat anaknya . Mereka semua lahir di tarikh yang sama . Emily dan Peter dikurniakan 4 orang anak  yang lahir ada 12 Januari 2014 . 

Tarikh tersebut sama seperti dengan Sam , 5 tahun dan kakak perempuannya yang kembar ( Brooke dan Nicole , 2 tahun ) . Emily mengatakan bahawa anak pertamanya lahir 12 Januari selepas melalui dua minggu dari hari perkiraan . 

Kelahiran unik ini termasuk sangat jarang di dunia dengan perbandingan peluang satu dari 133 ribu kelahiran . Tentu saja , pasangan yang sudah bersama selama 7 tahun ini pun mengaku senang mempunyai keluarga kecil yang istimewa . " Saya benar - benar tidak percaya mereka lahir pada tarikh yang sama , " kata Peter . " Sam terlambat lahir dua minggu sedangkan si kembar sebulan lebih awal dan Ryan  3 hari .

 Semua tak dirancang lahir pada 12 Januari . " " Si kembar harus lahir secara caesar kerana doktor tidak dapat mencari denyutan jantung mereka , " katanya . " Saya tak mahu mereka dilahirkan segera tapi tak punya pilihan lain . "







0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers