Thursday 9 January 2014

Filled Under:

Wanita Ini Mempunyai Kaki Terpanjang di Dunia Berukuran 106 meter.


Seorang wanita dari Novosibirsk, Siberia, memenangi pertandingan kecantikan di Rusia. Beliau menjadi seorang pemenang kerana ia mempunyai kaki  berukuran 1 meter.

Anastasia Strashevskaya diberi gelaran Miss Kaki Terpanjang dalam pertandingan kecantikan di Russia. Oleh kerana kaki sahaja sepanjang 106 cm. Beliau juga telah membawa pulang hadiah utama  .

Anastasia berkata beliau mahu menderma hadiah dia kepada yayasan kanser di negara beliau. "Saya juga ingin membeli ibu bapa saya hadiah," katanya dengan penuh semangat.

Wanita berusia 18 tahun merasa gembira dan merasa seperti mimpi untuk memenangi peraduan ini. Beliau memberi jaminan bahawa kemenangan ini tidak mengganggu aktiviti yang menjadi seorang peguam dan modeling.

"Saya mahu menjadi seorang peguam sejak saya masih di sekolah " kata Anastasia. "Saya mahu meneroka sains undang-undang sivil."








0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers