Thursday 23 January 2014

Filled Under:

Wanita Ini Menghasilkan Lukisan Sambil Menari .VIDEO


Heather Hansen merupakan  seorang seniman yang lagi disanjung namanya.  Nampaknya wanita ini berjaya menggabungkan dua aktiviti seni yang menghasilkan sebuah hasil yang masterpiece! Ia telah meraih banyak perhatian dan kekaguman dari orang awam New Orleans atas apa yang telah ia ciptakan itu.

Bayangkan saja, wanita cantik ini dapat membuat sebuah lukisan tatkala ia menari. Nah , bagaimana boleh seseorang yang menari sambil dapat menghasilkan sebuah lukisan cantik? Namun tidak ada yang tidak mustahil bagi Hansen.

 
 Wanita itu tahu benar cara untuk memikat hati orang awam dengan sebuah karya yang luar biasa dan unik. Hansen mempunyai idea untuk menghasilkan lukisan dari arang saat dirinya sedang menari. Hasil wanita inipun lantas membubuhi tangan dan kakinya dengan arang !
Memang gila , namun hal inilah yang  terus   terciptanya sebuah gambar dan lukisan yang sangat indah. Saat beberapa bahagian tubuhnya telah dibubuhi arang, maka kini sudah tiba masanya bagi Hansen untuk menggeliatkan tubuhnya pada selembar kertas putih yang besar.

Dan di sanalah Hansen akan menggerakkan tangan, kaki dan tubuhnya seolah ia adalah penari hebat. Namun yang sebenarnya terjadi Hansen benar benar  fokus untuk melukis dan membuat banyak pola pada kertas putih kosongnya tersebut.



Hansen juga dianggap mempunyai tarian elegan dan juga sangat indah. Seperti yang dilaporkan oleh boredpanda.com, beberapa orang terasa dipukau dengan keindahan tarian sekaligus lukisan yang ia ciptakan. Atas hal ini, tidak hairan bukan jika Hansen lantas dianggap sebagai artis yang menarik dan juga cool !







Jom saksikan video berikut:





0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers