Wednesday 1 January 2014

Filled Under:

Wanita Punyai Punggung Paling Besar di Dunia. Video


  Sarah Massey menjalani kehidupannya sehari - hari dengan saiz punggung yang besar . Punggungnya mempunyai ukuran 2 meter . Dengan berat badan 203 kg dan punggung selebar 2 meter tentunya tidak mudah bagi Sarah untuk bekerja .





 Jom saksikan video berikut:





" Banyak orang tidak percaya ada manusia  yang mempunyai punggung sebesar ini , apalagi saiz badanku yang gemuk , " kata ibu dua anak ini . " Aku membawa berat tubuhku kemana - mana sepanjang masa dan ini bukan palsu .

 Punggung besar memang dari keturunan . " Tidak hanya aktiviti seharian , masalah pakaian juga merunsingkan wanita berusia 33 tahun ini . Ia terpaksa selalu membeli melalui internet kerana saiznya tak tersedia di kedai baju biasa . " Saiz tubuh atasku 7XL dan bawah 10XL . Kerana pakaian besar mahal maka aku boleh menghabiskan beberapa dollar per bulan untuk membelinya , " lanjut Sarah .

 Meski bersusah - payah dengan punggungnya , namun Sarah merasa bangga dianugerahkan fizikal yang unik . Dulu ia selalu diejek " punggung lori pasir " , namun sekarang ia popular untuk dipotret tampil bergaya . Kini wanita berasal dari Chicago itu berharap dapat memberikan inspirasi kepada orang lain yang tak punyai tubuhnya bersaiz besar .









0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers