Friday 22 August 2014

Filled Under:

Ngeri ! Pisau Jatuh Dari Langit Tercacak di Kepala Lelaki China Ini.(VIDEO)

Nasib buruk menimpa Xiao Yunzhi , lelaki berumur 57 di China. Ketika sedang berjalan-jalan di sekitar rumahnya di Guangyuan, Provinsi Sichuan, China, ia merasa ada perkara aneh terjadi pada kepalanya. Ia tak sedar apa yang terjadi, tapi rasanya sakit bukan kepalang.

 "Luar biasa sakitnya," kata Xiao dikutip di NBC News,. "Aku menangis dan menjerit, 'Kepala, kepala saya sakit', tapi aku tak tahu apa yang berlaku." Hingga akhirnya ada seorang penjual rokok yang  melihatnya dan menjerit sambil menunjuk ke arah kepala Xiao, "Ada pisau di kepalamu!" pisau tersebut  panjang iaitu 17,78 cm.

Sambil menahan rasa sakit Xiao terus berjalan, hingga ia akhirnya terpaksa menumpang duduk di sebuah telefon awam.


 

Menurut laporan pelbagai media tempatan, pisau itu berasal dari beranda sebuah unit apartmen di tingkat 8 .Pisau itu didakwa terjatuh setelah ditiup angin, kemudian terjatuh menimpa di kepala Xiao. 

Sejumlah pengguna jalan yang melihatnya memanggil polis dan kemudian membawa Xiao ke sebuah pusat rawatan tradisional China. "Beberapa jam kemudian doktor berjaya mencabut pisau dari kepala saya," kata dia. Benda tajam itu melukai sisi kiri kepalanya, beruntung tidak sampai membuat retak tengkoraknya.
 




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers