Sunday 16 November 2014

Filled Under:

Mengerikan! Belut Sepanjang 125 Cm Hidup di Perut Lelaki Ini

 Dunia maya kali ini  kembali dihebohkan dengan tersebarnya video yang memperlihatkan pasukan doktor yang tengah mengeluarkan seekor belut berukuran panjang 125 sentimeter dari dalam perut seorang lelaki.

Lelaki dalam video tersebut dikethui merupakan lelaki berasal dari Londrina yang tidak diketahui identitinya. Dalam video ini memperlihatkan pasukan doktor yang sedang melakukan pembedahan dan menarik seekor belut dari dalam perut lelaki tersebut.

Belut yang diapit tersebut kelihatan menggeliat-menggeliatkan tubuhnya dan kemudian di bunuh oleh pasukan doktor yang melakukan pembedahan tersebut.

Video tersebut mendapat perhatian dari banyak pengguna media sosial dan berjaya membuat sejumlah pengguna media sosial yang melihatnya menjadi terkejut. Namun, belum diketahui pasti bagaimana belut bersaiz besar itu boleh berada didalam perut lelaki Londrina tersebut.



Tapi, ternyata pesakit merasa kecewa terhadap tindakan pasukan doktor yang sengaja memvideokan proses pembedahannya, dan merasa bahawa hospital tersebut sudah memalukan.

Memang, dalam video itu juga terdengar suara tertawa dari pasukan doktor yang tengah melakukan pembedahan tersebut. Seakan-akan perkara  ini sangat lucu bagi mereka, sehingga ketawa.

Kerana merasa terhina, akhirnya penyebaran video ini pun menjadi kes yang harus diselesaikan. Beberapa pihak sudah dipanggil untuk menjelaskan mengenai penyebaran video ini termasuk juga doktor bedah yang membedah lelaki tersebut.

Namun, menurut hasil penyelidikan ternyata kes yang menimpa lelaki malang ini sudah pernah terjadi di China, di mana ada seorang lelaki di China yang juga menjalani pembedahan untuk mengeluarkan belut didalam tubuhnya.




1 comments:

Nuffnang Ads

Followers