Friday 19 December 2014

Filled Under:

Menarik! Lelaki Ini Mempunyai 203 Tato Watak Kartun Simpson di Seluruh Tubuh..

Pernah melihat manusia yang dipenuhi tahu diseluruh tubuhnya? Walaupun tidak secara langsung anda pasti pernah melihatnya, seperti di tv, internet dan media lain. Tapi pernahkah anda melihat seorang yang mentato seluruh tubuhnya dengan berpelbagai gambar, tepatnya 203 watak gambar yang berbeza-beza dalam 1 tubuhnya?Perkara unik ini terjadi di Australia di mana seorang lelaki dengan berani mentato tubuhnya dengan 203 watak kartun yang pernah tayang di televisyennya.

Lelaki ini bernama Michael Baxter, 52 tahun, yang dengan tindakan tersebut telah memecahkan rekod dunia sebagai lelaki dengan tatu simpsons terbanyak di dunia lebih tepatnya 203 watak kartun simpson. Tindakan tersebut tentu bukan perkara yang boleh dilakukan oleh banyak orang, kerana diakui sendiri oleh baxter bahawa ia perlu mengeluarkan kos yang cukup banyak untuk mentato tubuhnya dengan watak simpson iaitu sebanyak 12,000 dollar Australia.



 Namun wang sebanyak itu bukanlah sesuatu yang besar bagi Baxter yang notabene adalah seorang pecinta tatto. Tidak sebentar dia mentatto tubunya tersebut, kerana tidak kurang dia memerlukan masa selama 1 tahun untuk mentato seluruh tubunhya dengan 203 watak simpson.








0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers