Tuesday 19 May 2015

Filled Under:

Kreatif Peminat X-Men Membuat Kasut Untuk Berjalan Diatas Siling.


Kerana begitu minat dengan salah satu watak dalam filem " X - Men ", Magneto , ia mewujudkan satu kasut magnet yang boleh berjalan di siling. Tetapi dengan rekod itu, hanya boleh digunakan untuk siling logam.

Colin menyatakan bahawa ia mempunyai idea membuat kasut ini dari tokoh Magneto . Dalam filem tersebut memang digambarkan , Magneto dapat mengawal benda - benda mengandungi logam . Colin juga mendedahkan bahawa karyanya ini sebagai penghormatan untuk Magneto .

Lelaki berusia 34 tahun ini memerlukan masa seminggu untuk mencipta kasut itu . Kasut magnet tersebut diperbuat daripada ketuhar gelombang mikro terpakai , dengan salah satu gegelung yang dikeluarkan . Setelah itu dipasang dengan menggunakan bateri kereta .

Dengan meletakkan pengubah dalam kasut plat berbentuk, kakinya tinggal plat pengapitan . "Memakai kasut ini sangat baik, tetapi ia adalah ganjil jika anda cuba untuk berjalan terbalik. Kaki anda perlu benar-benar melekat pada siling, " kata Colin .

Walaupun isterinya, Charlotte, terkejut melihat suaminya bergantung kepada kasut di siling. Walau bagaimanapun Colin mendakwa lebih berhati-hati apabila menggunakan kasut ini. Memandangkan banyak kelemahan dalam kasut ini.

" Kasut ini menahan beratku dengan kekuatan elektrik sebesar 12 volt , dan boleh mencederakan belakang anda , "" tambah lelaki itu dari United Kingdom. "Ia agak menakutkan , jika kegagalan kuasa atau magnet tidak berfungsi, saya hanya boleh jatuh" .



Jom saksikan video berikut ini:




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers